PRODUKT NYHET

Kvalificerade leads rakt in i ditt mäklarsystem

Adfenix inleder ett samarbete tillsammans med mäklarsystemet Quedro samt Vitec.

Den senaste perioden har en rad nyheter lanserats till Adfenix marketing automation platform.

Efter lanseringen av en av de senaste nyheterna, tjänsten Engage, har efterfrågan på CRM integrationer vuxit allt större. De fastighetsmäklare som idag använder sig av Engage upplever många gånger att denna tjänst har blivit deras största källa till nya kunddialoger och kvalificerade leads.

Initialt har dessa kvalificerade leads distribuerats till ansvarig mäklare via email. För att nu undvika att mäklarna bygger upp parallella CRM-system i inkorgen samt för att skapa bästa möjliga förutsättningar för våra kunder har vi nu genomfört en integration med både Quedro och marknadsledande Vitec.

Adfenix VD, Andre Hegge, sammanfattar nyheten:

“Då smarta mäklarkedjor jobbar på att digitalisera affärsprocesser har det därför blivit enormt viktigt att de kunder som kommer in via Adfenix också kan hanteras smidigt i mäklarens CRM. Därför är vi mycket glada att ha inlett ett integrationsprojekt med Quedro & Vitec för att våra gemensamma kunder ska bli ännu mer framgångsrika än tidigare.”

Adfenix Chief Customer Officer, Munyaradzi Hoto, förklarar:

"Vi är mycket glada över att kunna erbjuda en integration till Vitecs samt Quedros mäklarsystem. Efter att ha lyssnat och förstått våra kunders behov är vi övertygade kring vikten av att leverera en helhetsupplevelse. I en tid då de flesta aktörer behöver tänka digitalt har våra integrationer gentemot mäklarsystemen aldrig varit viktigare."

(Översatt citat från Munyaradzi Hoto, September 2020).

Sedan starten 2016 har Adfenix platform levt utanför branschens etablerade mäklarsystem, i takt med att nya produkter lanserats har även efterfrågan på en integration ökat.
Driving Profitable Growth in Real Estate.

Find out how the world’s leading marketing automation platform for the property industry can work for your business.

Solutions for CMOsSolutions for Agents
Vi driver lönsam tillväxt inom Fastighetsmäklar-branschen

Ta reda på hur världens ledande marknadsföringsplattform för Fastighetsmäklarbranschen kan fungera för just ditt företag.

För marknadscheferFör mäklare
About Adfenix

Founded in 2014, Adfenix delivers world-leading digital marketing solutions for the real estate sector. Automated technology helps to simplify complex digital strategy, empowering agents to achieve a digital-first approach with minimal setup.

Our Boost suite of social media marketing products uses sophisticated AI technology to identify interested buyers and sellers on social media and directs them straight to listings and agent profile pages on the agent's website, bypassing portals. Used by thousands of agents around the world, it has so far advertised over 1 million properties. And counting...

With the 2020 launch of Engage, Adfenix is positioned to become the single most effective marketing solution to put estate agents back at the centre of the customer journey.

Media Enquiries

For more details  contact:
Munyaradzi Hoto,
Adfenix Chief Customer Officer
munya@adfenix.com

Adfenix grundades av Andre Heggé och Gabriel Kamienny i Sverige 2014 med målet att möjliggöra ett mer digitalt arbetssätt för mäklare.

Adfenix har nu blivit en ledande plattform för social media marknadsföring för fastighetsbranschen med kunder över hela världen.

Över en miljon bostäder har blivit annonserade av Adfenix sedan företaget startade.

Kundservice

Om du har några frågor kontakta oss direkt på support@adfenix.com.

Någon av våra dedikerade kundtjänstmedarbetare kommer att hjälpa dig alternativt skicka din förfrågan vidare till rätt medarbetare.