Adfenix Lanserar Engage

Ett nytt verktyg med sikte på att effektivisera mäklaren.

En plattform som bidrar med effektiv leadupptagningsförmåga via objektsidan.

GÖTEBORG, SVERIGE, 06/04/2020 -- Adfenix är stolta över att lansera Engage. Ett nytt verktyg med sikte på att effektivisera mäklaren.

En plattform som bidrar med effektiv leadupptagningsförmåga via objektsidan.
I takt med att portaler världen tar över relationen med köpare och säljare blir ofta mäklaren åsidosatt i bostadsresan. Trots detta är det tydligt för konsumenterna hur viktigt det är med en mäklare som kan leda dem genom en transaktion.
Engage som produkt ämnar att göra det enklare för mäklaren att få mer information kring kundens behov, tidigare i relationen och på så vis få möjligheten att förbättra kundnyttan.

Adfenix produktchef, Carl Robin Kylander, berättar: “De leads som vi genererar för våra kunder genom Engage kommer att ge dem möjligheten att leverera en betydligt mer personlig upplevelse för deras köpare och säljare”.

Adfenix VD, André Hegge, fyller i kring visionen för Engage som produkt: “I de allra flesta fallen har mäklare både mer säljare och köpare än de kan drömma om som varje dag cirkulerar deras hemsida utan att lämna ifrån sig sina kontaktuppgifter.
Engage reducerar detta och förvandlar anonyma hemsidebesökare till riktiga kontakter, vilket möjliggör mäklare att ha relationsbyggande dialoger underbygga med information och insikter kring kontaktens specifika behov. Engage tar helt enkelt och skapar nya kunder av vad som tidigare bara var anonyma hemsidebesökare”.

Adfenix, som grundades 2014, samarbetade med kunder världen över för att betatesta Engage innan lansering.
Marknadschefen för Andrews i England, Nick Moir, berättar “Vi får ut mer information kring våra presumtiva kunder utan att försämra deras digitala upplevelse. Detta har lett till att vi kan ha relationsbyggande dialoger med kunder på bred front”

IT ansvarig för Ray White Remuera i Nya Zeeland fyller i, “Adfenix och Engage är extremt kraftfulla verktyg, underbyggt av ett fantastiskt support team och ledande teknologi. Kvalitén på de leads vi har fått genom Engage har varit överlägsen alla andra leverantörer vi har testat”

Som ett svar på rådande COVID-19 pandemin har Adfenix VD, André Hegge, upplevt hur teknologi som förbättrar relationsbyggande blivit mer och mer värdefull i tider där social distansering ofta gäller.

André förklarar, “När begränsningar läggs på hur väl man kan bygga relation med någon i person blir digitala vägar ännu mer värdefulla för att skydda mäklare och mäklarkedjor från skada. Vi känner ett ansvar att göra allt vi kan för att bistå våra kunder med hjälp och guidning genom denna kris och har därför beslutat att vi kommer låta våra nuvarande och nya kunder,  få ta del Engage helt utan kostnad fram till sista september.”

Driving Profitable Growth in Real Estate.

Find out how the world’s leading marketing automation platform for the property industry can work for your business.

Solutions for CMOsSolutions for Agents
Vi driver lönsam tillväxt inom Fastighetsmäklar-branschen

Ta reda på hur världens ledande marknadsföringsplattform för Fastighetsmäklarbranschen kan fungera för just ditt företag.

För marknadscheferFör mäklare
About Adfenix

Founded in 2014, Adfenix delivers world-leading digital marketing solutions for the real estate sector. Automated technology helps to simplify complex digital strategy, empowering agents to achieve a digital-first approach with minimal setup.

Our Boost suite of social media marketing products uses sophisticated AI technology to identify interested buyers and sellers on social media and directs them straight to listings and agent profile pages on the agent's website, bypassing portals. Used by thousands of agents around the world, it has so far advertised over 1 million properties. And counting...

With the 2020 launch of Engage, Adfenix is positioned to become the single most effective marketing solution to put estate agents back at the centre of the customer journey.

Media Enquiries

For more details  contact:
Munyaradzi Hoto,
Adfenix Chief Customer Officer
munya@adfenix.com

Adfenix grundades av Andre Heggé och Gabriel Kamienny i Sverige 2014 med målet att möjliggöra ett mer digitalt arbetssätt för mäklare.

Adfenix har nu blivit en ledande plattform för social media marknadsföring för fastighetsbranschen med kunder över hela världen.

Över en miljon bostäder har blivit annonserade av Adfenix sedan företaget startade.

Kundservice

Om du har några frågor kontakta oss direkt på support@adfenix.com.

Någon av våra dedikerade kundtjänstmedarbetare kommer att hjälpa dig alternativt skicka din förfrågan vidare till rätt medarbetare.