COVID-19 Mätningar av Adfenix

Coronavirus (COVID 19) – En uppdatering kring hur vi planerar för alla möjliga scenarier här på Adfenix.

“Hälsan hos Adfenix kunder, anställda och partners är vår största angelägenhet”

18/03/20: Hittills har vårt kontor inte påverkats, därav ser vi för närvarande ingen förändring av vår befintliga service.

GÖTEBORG, SVERIGE, 18 mars, 2020:
Liksom alla företag, följer vi noggrant och ständigt hur utbrottet av Coronaviruset (COVID 19) utvecklas. Eftersom vi alla står inför en tid av osäkerhet, både hemma och på jobbet, ville vi ge en uppdatering kring hur vi planerar för alla eventualiteter här på Adfenix.

Vi övervakar noggrant situationen och följer de senaste instruktionerna från regeringen och folkhälsomyndigheten på respektive marknad som vi verkar i. För närvarande ser vi ingen förändring av vår befintliga service. Hittills har vårt kontor inte påverkats, men hälsan hos Adfenix kunder, anställda och partners är vår största angelägenhet.

Från vår data kan vi se att fastighetsmarknaden lever och att digitalt engagemang är ett trovärdigt och effektivt sätt att fortsätta engagera köpare och säljare under denna osäkra period. Våra data visar att bostadsägare fortfarande publicerar bostäder till salu på de flesta marknader som vi verkar på, medan annonseringskostnader har minskat, vilket resulterat i förbättrade kampanjresultat.

Vi är fast beslutna att säkerställa kontinuitet i tjänsten, med förbehåll för specifika råd som mottas, eller eventuella nya begränsningar som träder i kraft. Som en del av vår planering kommer vi, om inget annat anges, att fortsätta vara tillgängliga via telefon och e-post. Majoriteten av vårt team kommer att arbeta hemifrån, särskilt de som faller inom en riskkategori för viruset.

Eftersom situationen ständigt förändras kommer vi att hålla dig uppdaterad kring eventuell utveckling som kan påverka verksamheten, men strävar efter att hålla igång företagsverksamheten som vanligt.

Vi hoppas att den här uppdateringen ger en viss trygghet, men kontakta oss via de vanliga kanalerna om du behöver vår hjälp på något sätt. Vi kommer att göra allt vi kan för att ge dig det stöd du behöver, oavsett vilka utmaningar vi står inför.

Adfenix grundades av Andre Heggé och Gabriel Kamienny i Sverige 2014 med målet att möjliggöra ett mer digitalt arbetssätt för mäklare. Adfenix har nu blivit en ledande plattform för social media marknadsföring för fastighetsbranschen med kunder över hela världen.

Över en miljon bostäder har blivit annonserade av Adfenix sedan företaget startade.

Kundservice

Om du har några frågor kontakta oss direkt på support@adfenix.com.

Någon av våra dedikerade kundtjänstmedarbetare kommer att hjälpa dig alternativt skicka din förfrågan vidare till rätt medarbetare.

Discover what ‘Engage’ can do for you.

Our new product suite designed to turn your website into a highly efficient lead generation and qualification engine.

Find out more

Our customers include over 2000 estate companies in 12 countries.

Leif Andersson

Mäklarhuset Göteborg

Adfenix has increased our number of instructions and makes us visible for new sellers while getting more people to our showings. In short, Adfenix is useful on all levels of our work.

Joanne Hughes

Barnard Marcus

It is definitely an instruction winner for me! It has helped me secure higher fees and win more business without a doubt. Adfenix have been great!

Tony Edwards

LJ Hooker Mandurah WA

Great analytics combined with excellent support has ensured it’s become an important part of our marketing mix and resulted in delivering excellent traffic to our listings.

Dan McAlpine

Belle Property Kingston ACT

Adfenix has been very useful to us and our clients are very positive. For a couple of our listings we’ve actually had more than double the amount of inquiries than we got through the portals.

Martin Scott

Barry Plant Mildura VIC

The vendor reports are a fantastic tool, providing yet another opportunity to provide the best possible communication service level for the client.

Carl-Philip Öster

Fastighetbyrån Södermalm

With the help of Adfenix ads, I have seen a clear increase in the number of visitors to my showings and it has also generated more bidders.